Thursday, May 29, 2014

မဇၥ်ိမေဒသမွ ေလ႔လာစရာ ေနရာေဒသမ်ား - ၁၂ (သုသုမာရ ဂိရ)

ေထရ၀ါဒတို႕တိုင္းျပည္မွကူးယူပါသည္
သုသုမာရ ဂိရ
ဘဂၢတုိင္း၊ သုသုမာရဂိရျမဳိ႕၊ ေဘသကဠာေတာသည္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ၈ ဝါေျမာက္
ဝါဆုိေတာ္မူခဲ႔ေသာျမဳိ႕ျဖစ္သည္။ ျမဳိ႕တည္ေသာအခါ မိေက်ာင္းေအာ္သံကုိ အစြဲျပဳ၍
ျမဳိ႕အမည္ကုိ သုသုမာရ ဂိရျမဳိ႕ဟု မွည္႔ေခၚၾကသည္။ (သုသုမာရ - မိေက်ာင္း၊
ဂိရ - အသံ) ယခုအခါ သံသုမာဂီရိ ေဒသအေခၚ ဆမ္ဆုမာ ဂီရိဟု အမည္ရသည္။
ေဘသကဠာ ဆုိသည္မွာ ေဘသကဠာမည္ေသာ ဘီလူးမ အုပ္စုိးသည္႔ ေတာျဖစ္
ေသာေၾကာင္႔ "ေဘသကဠာ" ဟု အမည္တြင္ေလသည္။

ဤေနရာသည္ကား ဗာရာဏသီ ျမဳိ႕၏ အနီးနားေဒသတြင္ တည္ရွိသည္။
ဗာရာဏသီမွ ကားျဖင္႔ သြားေရာက္လွ်င္ ၄၅ မိနစ္ခန္႔သာ အခ်ိန္ေပးရသည္။
ဤေနရာ႒ာန သည္ မဇၥ်ိမေဒသသုိ႔ ဘုရားဖူးလာသူတုိင္း မေရာက္ျဖစ္ၾက၊
ေရာက္ဖူးသူ နည္းပါးေသာ ေနရာတစ္ခုျဖစ္၏။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ၈ ဝါေျမာက္
ဝါဆုိေတာ္မူခဲ႔ေသာ ေနရာျဖစ္ေသာ္လည္း ယေန႔အခ်ိန္အခါတြင္ေတာ႔ ထူးျခား
သည္႔အမွတ္အသားမ်ား မေတြ႔ရေတာ႔ဘဲ ဘုရားရွင္ ဝါဆုိေတာ္မူခဲ႔ေသာ ေနရာ
မ်ားကုိ ဘုရားရွင္ပရိနိဗၺာန္စံျပီး ႏွစ္ေပါင္း ၂၀၀ ေက်ာ္ခန္႔တြင္ အေသာကမင္းၾကီးမွ
ရွာေဖြေဖာ္ထုတ္၍ ေက်ာက္စာတုိင္မ်ား စုိက္ထူထားခဲ႔ေသာေၾကာင္႔သာ ဤေနရာ
တစ္ဝုိက္၌ ဘုရားရွင္ ၈ ဝါေျမာက္ ဝါဆုိေတာ္မူခဲ႔ေၾကာင္း မွတ္သားရေပသည္။
သံသုမာရဂီရိေတာင္ေပၚသုိ႔ အတက္နားတြင္ ေရွးေဟာင္းသုေတသန႒ာနမွ
စုိက္ထူထားေသာ စာတန္းႏွင္႔ ေတာင္ထိပ္တြင္ အထိမ္းအမွတ္ ေက်ာင္းေဆာင္ငယ္
တစ္ခုကုိ ယေန႔အခ်ိန္တြင္ ေတြ႔ျမင္ႏုိင္သည္။



ဤ သုသုမာဂိရျမဳိ႕သည္ ဘုရားရွင္လက္ထက္က ထင္ရွားေသာ နကုလပိတာ ႏွင္႔
နကုလမာတာ တုိ႔၏ ဇာတိျမဳိ႕ျဖစ္ေပသည္။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ ေဘသကဠာေတာ၌
သီတင္းသုံးေနေတာ္မူစဥ္ နကုလပိတာတုိ႔ ဇႏွီးေမာင္ႏွံသည္ သုသုမာရဂီရျမဳိ႕ေန
လူအေပါင္းတုိ႔ႏွင္႔တကြ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ အထံေတာ္သုိ႔ သြားေရာက္ဖူးေျမာ္ၾက၏။
ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကုိ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ျမင္လွ်င္ ျမင္ခ်င္းပင္ "ဤသူကား ငါတုိ႔၏
သားၾကီးတည္း" ဟု သားဟူေသာ အမွတ္သညာျဖင္႔ ေျခေတာ္တုိ႔ကုိ ဖက္တြယ္ျပီး
"ခ်စ္သား သင္သည္ ဤမွ်ကာလၾကာေအာင္ ငါတုိ႔မိဘမ်ားကုိ စြန္႔ပစ္၍ အဘယ္
အရပ္သုိ႔ လွည္႔လည္ သြားလာေနသနည္း" ဟု တညီတညြတ္ထဲ ေျပာဆုိၾကသည္။

နကုလပိတာ ႏွင္႔ နကုလမာတာ သူေ႒းကေတာ္တုိ႔သည္ ေရွးအခါက ဘဝငါးရာ
တုိ႔ပတ္လုံး ျမတ္စြာဘုရား၏ ခမည္းေတာ္၊ မယ္ေတာ္၊ ဘဝငါးရာ ဘၾကီး၊ ဘေထြး၊
ေဒၚၾကီး၊ ေဒၚေလး၊ ဦးၾကီး၊ အရီးအျဖစ္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ႏွင္႔ ဘဝေပါင္း ႏွစ္ေထာင္
အတူတကြ ျဖစ္ခဲ႔ဘူးေသာေၾကာင္႔ သားဟူေသာ အမွတ္သညာျဖင္႔ ေျခေတာ္တုိ႔ကုိ
ဖက္တြယ္၍ ေျပာဆုိၾက၏။ ဇႏွီးေမာင္ႏွံတုိ႔ စိတ္ေက်ႏွပ္ျခင္းသုိ႔ မေရာက္ေသးဘဲ
"ဖယ္ၾကေလာ႔" ဟု မိန္႔ေတာ္မမူဘဲ စိတ္ေက်နပ္ခ်ိန္အထိ ငံ႔လင္႔ေနေတာ္မူ၏။
စိတ္ေက်နပ္ျခင္းသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါမွ တရားေဟာေတာ္မူ၏။ တရားေဒသနာ
အဆုံးတြင္ ေသာတာပန္ အရိယာအျဖစ္သုိ႔ ေရာက္ရွိသြားၾကေလသည္။

ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ နကုလပိတာ ႏွင္႔ နကုလမာတာတုိ႔ အသက္အရြယ္ၾကီးရင္႔ၾက
ေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ တဖန္ သုသုမာရဂိရျမဳိ႕သုိ႔ ၾကြေရာက္ေတာ္မူ
ျပန္ေလသည္။ ထုိအခါ သူေဌးၾကီးဇႏွီးေမာင္ႏွံတုိ႔သည္ ဘုရားအမွဴးရွိေသာ
သံဃာေတာ္မ်ားကုိ အိမ္သုိ႔ပင္႔ဖိတ္၍ ဆြမ္း၊ ခဲဖြယ္၊ ေဘာဇဥ္တုိ႔ကုိ ဆက္ကပ္
လွဴဒါန္းေလ၏။ ဆြမ္းဘုဥ္းေပးျပီးေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားရွင္အနီး သင္႔တင္႔
ေလ်ာက္ပတ္ေသာေနရာ၌ ဆည္းကပ္လွ်က္ ဤသုိ႔ ေလွ်ာက္ၾကားေလ၏။

‘ဘုန္းေတာ္ျကီးေတာ္မူေသာျမတ္စြာဘုရား၊ ဘုရားတပည္႔ေတာ္တုိ႔သည္
ငယ္ရြယ္စဥ္ အခါကပင္လွ်င္ ငယ္ရြယ္ေသာ နကုလမာတာကို ထိမ္းျမား
လက္ထပ္ခဲ့ပါသည္။ လက္ထပ္ထိမ္းျမားခ်ိန္က စျပီး ယေန႔အထိ နကုလမာတာ
မွတစ္ပါး အျခားေသာ အမ်ိဳးသမီးႏွင့္ စိတ္ျဖင္႔ပင္ ေဖာက္ျပန္က်ဴးလြန္ျခင္းမရွိပါ။
ျမတ္စြာဘုရား တပည္႔ေတာ္သည္ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘ၀၌လည္း တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ
တစ္ေယာက္ၾကည္႔ျပီး နားလည္မွဳ မ်ားစြာနဲ႔ မခဲြမခြာ သက္ဆံုးတိုင္ထာ၀ရ လက္တဲြ
သြားလိုပါသည္၊ ေနာင္တမလြန္ ဘဝ၌လည္း အခ်င္းခ်င္း ျပန္လည္ဆုံေတြ႔ရပါလုိ၏
ဘုရား’ ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။

“နကုလပီတာကျမတ္စြာဘုရားကို ထုိကဲ႔သုိ႔ ေလွ်ာက္ျပီးေသာအခါ နကုလမာတာ
ကလည္း တပည့္ေတာ္မသည္ ငယ္ရြယ္စဥ္ အခါကပင္လွ်င္ ငယ္ရြယ္ေသာ နကုလ
ပိတာကို ထိမ္းျမားလက္ထပ္ခဲ့ပါသည္။ လက္ထပ္ထိမ္းျမားခ်ိန္က စျပီး ယေန႔အထိ
နကုလပီတာမွတစ္ပါး အျခားေသာ အမ်ိဳးသားႏွင္႔ စိတ္ျဖင္႔ပင္ ေဖာက္ျပန္ က်ဴးလြန္ျခင္း
မရွိပါ။ ျမတ္စြာဘုရား တပည္႔ေတာ္သည္ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘ၀၌လည္း
မခဲြမခြာ သက္ဆံုးတိုင္ထာ၀ရ လက္တဲြသြားလိုပါသည္၊ ေနာင္တမလြန္ ဘဝ၌လည္း
အခ်င္းခ်င္း ျပန္လည္ဆုံေတြ႔ရပါလုိ၏ ဘုရား’ ဟု ေလွ်ာက္ထားေလ၏။

ထုိအခါ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ နကုလပီတာသူေဌးၾကီး ဇႏွီးေမာင္ႏွံတုိ႔အား
" ဒါယကာတုိ႔ ဇႏွီးေမာင္ႏွံ ႏွစ္ဦးသားတုိ႔သည္ ယခုဘဝ၌လည္း အခ်င္းခ်င္း မခြဲမခြါ
သက္ဆုံးတုိင္ ေနလုိၾကသည္သာမက ေနာင္တမလြန္ ဘဝအဆက္ဆက္၌လည္း
အခ်င္းခ်င္း ျပန္လည္ ဆုံေတြ႔လုိသည္ကုိ အကယ္ အလုိရွိၾကကုန္အံ့၊
ႏွစ္ဦးစလုံးတုိ႔သည္ -----

၁။တူညီေသာ သဒၵါတရားရွိရမည္၊
၂။တူညီေသာ သီလရွိရမည္၊
၃။တူညီေသာ ေပးကမ္းစြန္႔ၾကဲမႈ ရွိရမည္၊
၄။တူညီေသာ အသိဥာဏ္ပညာရွိရမည္

ဤအဂၤါေလးပါးႏွင့္ျပည့္စံုပါက ထုိထုိဇႏွီးေမာင္ႏွံတုိ႔သည္ ယခုမ်က္ေမွာက္ဘ၀၌လည္း
မခဲြမခြာ သက္ဆံုးတိုင္ထာ၀ရ လက္တဲြသြားေပမည္၊ ေနာင္တမလြန္ ဘဝ၌လည္း
အခ်င္းခ်င္း ျပန္လည္ဆုံေတြ႔ရေပမည္ ဟု မိန္႔ေတာ္မူေလ၏။

ေနာင္ေသာအခါဝယ္ နကုလပီတာသူေဌးၾကီးသည္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္မွ ဘုရားရွင္ႏွင္႔
အကြ်မ္းတဝင္ ခင္မင္ရင္းႏွီးသည္႔ စကားကုိ ေျပာၾကားသည္႔ သာဝကဥပါသကာတုိ႔တြင္
အသာဆုံး အျမတ္ဆုံး ဧတဒဂ္ရာထူးကုိ အပ္ႏွင္းျခင္းခံရေလသည္။

သုသုမာရဂိရျမဳိ႕၌ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားေသာ အျခားတစ္ဦးမွာ ေဗာဓိမင္းသား ျဖစ္သည္။
ေဗာဓိမင္းသားသည္ ေကာသမၺီျပည္ ဥေတနမင္းႏွင္႔ မိဖုရား ဝါသုလဒတၱာတုိ႔၏
သားေတာ္ျဖစ္သည္။ ေဗာဓိမင္းသားသည္ သုသုမာရဂီရျမဳိ႕၌ ေကာကနာဒ မည္ေသာ
အလြန္ၾကီးက်ယ္ခန္းနားေသာ ျပႆဒ္ေဆာင္ၾကီး တခုတည္ေဆာက္ခဲ႔၏။ ၾကီးက်ယ္
ခန္းနား၍ အဆန္းတၾကယ္ အံၾသဖြယ္ေဆာက္ထားေသာ ျပႆဒ္ေဆာင္ၾကီး၏
အလွအပကုိ လူအမ်ားက ေန႔စဥ္လာေရာက္ၾကည္႔ရွဴၾကသည္။ ေဗာဓိမင္းသားသည္
ဤကဲ႔သုိ႔ ေနာက္ထပ္ပုံစံတူ ျပႆဒ္ေဆာင္တစ္ခုေပၚေပါက္လာပါက မိမိ၏ ေကာကနာဒ
ျပႆဒ္ေဆာင္သည္ အဆန္းတၾကယ္ အံ႔ၾသဖြယ္ရာ မျဖစ္ႏုိင္ေတာ႔၊ ေနာက္ထပ္ပုံစံတူ
ျပႆဒ္တစ္ေဆာင္ မေဆာက္ႏုိင္ေအာင္ ဗိသုကာလက္သမားကုိ သတ္ရမည္ (သုိ႔မဟုတ္)
ေျခ၊ လက္တုိ႔ကုိ ျဖတ္ရမည္ (သုိ႔မဟုတ္) မ်က္စိတုိ႔ကုိ ေဖာက္ရမည္ဟု အၾကံျဖစ္ကာ
အခ်စ္ဆုံးသူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ သဥၥိကာပုတၱႏွင္႔ တုိင္ပင္ခဲ႔သည္။

သဥၥကာပုတၱသည္ ပညာရွင္တစ္ဦး အလဟႆ ဆုံးရွဳံးသြားမည္ကုိ စုိးေသာေၾကာင္႔
ဗိသုကာလက္သမားအား တုိးတုိးတိတ္တိတ္ သတိေပးေျပာၾကားခဲ႔၏။ ထုိ႔ေၾကာင္႔
ဗိသုကာလက္သမားသည္ ေဗာဓိမင္းသားအား ျပႆဒ္ေဆာင္ေဆာက္လုပ္မျပီးေသး
ေၾကာင္း တင္ျပေလွ်ာက္ထား၍ ေကာင္းကင္ကုိ ပ်ံတက္ႏုိင္သည္႔ စက္ယႏၱရားကုိ
မည္သူမွ် မျမင္ေအာင္ တည္ထြင္ေဆာက္လုပ္ခဲ႔သည္။ ေဗာဓိမင္းသားသည္
ဗိသုကာလက္သမား ထြက္မေျပးေစရန္ အေစာင္႔အေရွာက္မ်ား ခ်ထားခဲ႔ေသာ္လည္း
ယႏၱရားစက္ျပီးသြားေသာအခါ မိသားစုကုိေခၚ၍ ယႏၱရားစက္ျဖင္႔ ျပတင္းေပါက္မွ
ထြက္ကာ ပ်ံတက္ေျပးခဲ႔သည္။ နီေပါဘက္သုိ႔ ေျပးခဲ႔သည္ဆုိၾကသည္။ ဘုရားရွင္
လက္ထက္ကတည္းက ေလယာဥ္ပ်ံ ေပၚခဲ႔သည္ဟု ဆုိႏုိင္ေပ၏။

ေဗာဓိမင္းသားသည္ ေကာကနာဒ ျပာႆဒ္ေဆာင္ျပီးသြားေသာအခါ အိမ္သစ္တက္
မဂၤလာကုိ ျမတ္စြာဘုရားႏွင္႔တကြ သံဃာေတာ္အရွင္ျမတ္မ်ားကုိ ပင္႔ဖိတ္ကာ ခမ္းနား
ၾကီးက်ယ္စြာ ျပဳလုပ္ခဲ႔သည္။ ေကာကနာဒ ျပာႆဒ္ေဆာင္သုိ႔ တက္ရာ အဝင္တံခါးဝမွ
စ၍ အေပၚထပ္ထိ အဝတ္ျဖဴမ်ားကုိ ခင္းထားခဲ႔သည္။ ျမတ္စြာဘုရားႏွင္႔ သံဃာေတာ္
မ်ားၾကြလာေသာအခါ ေဗာဓိမင္းသားက ျမတ္စြာဘုရား ဤျပာႆဒ္ေဆာင္သစ္၌
မည္သူမွ် မေနရေသးပါ၊ ဘုရားတပည္႔ေတာ္တုိ႔အတြက က်က္သေရမဂၤလာမ်ား
ျပည္႔စုံေစရန္ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ား ကင္းရွင္းေစရန္ ခ်မ္းသာစြာ သီတင္းသုံးေတာ္မူပါ
ဘုရားဟု ေလွ်ာက္ထား၍ အေပၚထပ္သုိ႔ ပင္႔ေဆာင္သည္။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က
ခင္းထားေသာ အဝတ္ျဖဴေပၚသုိ႔ မနင္းေလွ်ာက္ပဲ ရပ္ျမဲအတုိင္း ရပ္ေန၏။ ေဗာဓိ
မင္းသားက နင္းၾကြေတာ္မူပါရန္ အၾကိမ္ၾကိမ္ေလွ်ာက္ထားေသာ္လည္း မနင္းေလွ်ာက္ပဲ
ဘုရားရွင္က အရွင္အာနႏၵာကုိ ၾကည္႔ေတာ္မူရာ အရွင္အာနႏၵာက သေဘာေပါက္၍
ေဗာဓိမင္းသားကုိ အဝတ္ျဖဴမ်ားကုိ ဖယ္ရွားရန္ ျမတ္စြာဘုရား နင္းၾကြမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း
အမိန္႔ရွိခဲ႔သည္။ ထုိအခါမွ ေဗာဓိမင္းသားသည္ အဝတ္ျဖဴမ်ားကုိ ဖယ္ရွားေပးခဲ႔သည္။

ျမတ္စြာဘုရားရွင္ အဝတ္ျဖဴမ်ားကုိ မနင္းျခင္းအေၾကာင္းမွာ ေဗာဓိမင္းသားတုိ႔ဇနီးေမာင္ႏွံ
သည္ သားသမီးမရႏုိင္ၾကသျဖင္႔ ေဗဒင္နကၡတ္ပညာရွင္တုိ႔မွ ဘုရားရွင္ၾကြလာေသာအခါ
အဝတ္ျဖဴမ်ားခင္းထားျပီး ထုိအဝတ္ျဖဴမ်ားေပၚသုိ႔ ျမတ္စြာဘုရားနင္းေလွ်ာက္လွ်င္
သားသမီးရႏုိင္မည္ဟု ဆုိ၍ ထုိရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင္႔ ခင္းထားခဲ႔သည္၊ ေဗာဓိမင္းသားတုိ႔
ဇနီးေမာင္ႏွံမွာ သားသမီးမရႏုိင္သည္ကုိ သိေသာေၾကာင္႔ မနင္းျခင္း ျဖစ္သည္။
ထုိအေၾကာင္းကုိ ေဗာဓိမင္းသားအား ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားရာ ေဗာဓိမင္းသားက သူတုိ႔မွာ
သားသမီးမရႏုိင္ျခင္းအေၾကာင္းကုိ ဆက္လက္ေမးေလွ်ာက္သျဖင္႔ သူတုိ႔၏ အတိတ္က
မွားယြင္းစြာ ျပဳခဲ႔ေသာ အကုသုိလ္ကံကုိ အမိန္႔ရွိေတာ္မူခဲ႔သည္။

လြန္ခဲ႔ေသာ အတိတ္ဘဝတစ္ခုတြင္ သူတုိ႔သည္ လူမ်ားစြာတုိ႔ႏွင္႔အတူ ပင္လယ္သမုဒၵရာခရီး
သေဘာၤစီး၍ သြားခဲ႔ၾကရာ ေလမုန္တုိင္းမိ၍ သေဘာၤပ်က္သြားခဲ႔သည္။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္သည္
ကံေကာင္းစြာျဖင္႔ ပ်ဥ္ခ်ပ္တစ္ခုကုိ ရ၍ ထုိပ်ဥ္ခ်ပ္ကုိ အမွီျပဳ၍ကူးခတ္ရင္း လူမရွိေသာ
ကြ်န္းငယ္တစ္ခုသုိ႔ ေရာက္ရွိသြားခဲ႔ၾကသည္။ ထုိကြ်န္း၌ ငွက္မ်ားစြာရွိရာ အျခားစားစရာလည္း
မရႏုိင္သျဖင္႔ ငွက္ဥမ်ား၊ ငွက္ေပါက္စေလးမ်ားကုိ ေၾကာ္ခ်က္စားေသာက္ခဲ႔ၾကသည္။
သူတုိ႔သည္ ပထမအရြယ္၊ ဒုတိယအရြယ္၊ တတိယအရြယ္ အရြယ္သုံးပါးစလုံး စိတ္တူ
ကုိယ္တူ သတ္ျဖတ္၍ ေၾကာ္ခ်က္စားေသာက္ခဲ႔ၾကသည္။ တစ္ဦးတစ္ေယာက္က ေစာင္႔စည္း
ခဲ႔လွ်င္ ၄င္းတစ္ဦး၏အေၾကာင္းေၾကာင္႔ သားသမီးရႏုိင္သည္၊ ဒုတိယအရြယ္မွာ ေစာင္႔စည္း
ခဲ႔လွ်င္ ဒုတိယအရြယ္မွာ ရႏုိင္သည္။ သူတုိ႔မွာ ထုိသုိ႔ေစာင္႔စည္းမႈမရွိခဲ႔ျဖင္႔ သားသမီးမရႏုိင္
ၾကျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ မိမိကုိယ္ကုိ အရြယ္သုံးပါးလုံး၌ မေမ႔မေလ်ာ႔ ေကာင္းမႈမ်ားျပဳလုပ္
ျခင္းျဖင္႔ ေစာင္႔ေရွာက္သင္႔လွေပသည္။ အရြယ္သုံးပါးလုံး မစြမ္းႏုိင္လွ်င္ တစ္ပါးပါးေသာ
အရြယ္၌ ေကာင္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ျခင္းျဖင္႔ ေစာင္႔ေရွာက္သင္႔လွေပသည္ဟု ဘုရားရွင္က
မိန္႔ေတာ္မူခဲ႔ရာ တရားေတာ္၏ အဆုံး၌ ေဗာဓိမင္းသားသည္ ေသာတာပန္ အရိယာ
ျဖစ္သြားခဲ႔ေလသည္။


ရာမနဂ
သံသုမာရီဂိ ကုိ သြားေရာက္ေလ႔လာရင္း အျပန္လမ္းတြင္ ဗာရာဏသီျမဳိ႕အတြင္းရွိ
ရာမနဂ ကုိလည္း ဝင္ေရာက္ ေလ႔လာႏုိင္ေပသည္။



ဗာရာဏသီမင္းဆက္တုိ႔တြင္ ေနာက္ဆုံးမင္းဆက္ျဖစ္ေသာ ဗာရာဏသီမင္း၏
နန္းေတာ္ရာဟုလည္း ဆုိၾကသည္။ ရာမမင္းသား၏ နန္းေတာ္ဟုလည္း ဆုိၾကသည္။
ဂဂၤ ါျမစ္ကမ္း နေဘးတြင္ တည္ေဆာက္ထားသည္။ အထဲတြင္ မင္းသား၊ မိဖုရား
အဆက္ဆက္တုိ႔၏ ဓာတ္ပုံမ်ား ေတြ႔ျမင္ႏုိင္သလုိ မင္းညီ မင္းသားမ်ား စီနင္းေသာ
ျမင္ရထားအမ်ဳိးမ်ဳိး၊ ေရွးခတ္အဝတ္အစား အသုံးအေဆာင္မ်ဳိးမ်ဳိး၊ ေရွးေဟာင္းကား
အမ်ဳိးမ်ဳိး ႏွင္႔ ဓား၊ လွံ လက္နက္စသည္တုိ႔ကုိ ဗဟုသုတအျဖစ္ ေတြ႔ျမင္ႏုိင္ေပသည္။

************************
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္.......................

ကုိးကား............
မင္းကြန္းဆရာေတာ္ဘုရား၏ မဟာဗုဒၶဝင္၊
အဂုၤတၳဳိလ္ ပါဠိေတာ္ ျမန္မာျပန္၊
တိပိဋကဆရာေတာ္ ဘဒၵႏၱ၀ါယမိႏၵာဘိ၀ံသ၏ ဗုဒၶဂယာ ဘုရားဖူးမ်ားသုိ႔၊

No comments:

Post a Comment